Αυτό το πλήρες σύστημα εξάτμισης είναι κατασκευασμένο με ένα υψηλής ποιότητας, ελαφρύ εξωτερικό περίβλημα από τιτάνιο και τάπα τιτανίου στο τελείωμα , με συνδετικό σωλήνα και λαιμούς από ανοξείδωτο ατσάλι.
Ζυγίζει 3,1 κιλά ελαφρύτερο από την εργοστασιακή εξάτμιση.
Στη συσκευασία περιλαμβάνεται σιγαστήρας επειδή η ανοιχτή έκδοση του συστήματος δεν διαθέτει καταλύτη και αναπτύχθηκε για χρήση μόνο σε πίστες αγώνων ή κλειστές διαδρομές.
Σχεδιασμένο για να ενσωματώνεται στις γραμμές της μοτοσυκλέτας, περιλαμβάνει ένα εσωτερικό σιγαστήρα που βρίσκεται κάτω από το σώμα, κρυμμένο από τα κάτω φέρινγκ και το τελικό εξέρχεται στη δεξιά πλευρά της μοτοσυκλέτας.
Είναι φινιρισμένο με ένα εντυπωσιακό προστατευτικό καπάκι θερμότητας, εμπνευσμένη από αυτές των Yamaha R6 και R1. Επιτεύχθηκαν εντυπωσιακές αυξήσεις απόδοσης κατά 4,3 kW (5,9 hp) στις 9.700 σ.α.λ. και πρόσθετα +2,9 Nm στις 5.500 σ.α.λ. κατά τη δοκιμή στο δυναμόμετρο της Akrapovic έναντι μιας εργοστασιακής εξάτμισης.
Ο αγωνιστικός ήχος ταιριάζει με τα αθλητικά διαπιστευτήρια της μοτοσυκλέτας.
Προαιρετικά διατίθεται βάση μασπιε αλουμινίου (Κωδικός: P-MBY7R4) για το τελικό με μαύρη επίστρωση για το R7 για την κατάργηση των μασπιε του συνεπιβάτη.
Το προϊόν αυτό δεν ΠΛΗΡΕΙ ΤΙΣ ΑΠΑΙΤΗΣΕΙΣ ΤΩΝ ΕΚΠΟΜΠΩΝ ΓΙΑ ΧΡΗΣΗ στο δρόμο.
Αυτό το πλήρες σύστημα εξάτμισης είναι κατασκευασμένο με ένα υψηλής ποιότητας, ελαφρύ εξωτερικό περίβλημα από τιτάνιο και τάπα τιτανίου στο τελείωμα , με συνδετικό σωλήνα και λαιμούς από ανοξείδωτο ατσάλι.